המלצת היום: אדם כובש עם הסינגל החדש: הדברים הכי פשוטים , כותב:דודי פטימר

רשומה רגילה

maxresdefault

אדם אדם אדם,כמה שאני אוהב אותו !!  עוד מהיותי ילד קטן ועולל (סוף האייטיז)  אני הערצתי אותו, הן כגיבור הילדים בהצגות ובסדרות עליהן גדלתי והן כזמר עם שירים שהתנגנו כל הזמן בטלוויזיה וברדיו.


אני לא מתכוון להתחיל ולחפור על הקריירה הענפה של האדם המוכשר הזה שאני מעריך מאוד( בשביל זה יש ויקיפדיה) , רק אומר שאדם ,עבורי ,הוא מודל חיקוי: לא בגלל שאדם הוא אחד האחרונים בישראל שבאישיותו הכובשת , בקול הצרוד ,החם והערב לאוזן ובלוק הרוקנרולי שלו לאורך השנים (גם כיום !) מיתג עצמו כ"אליל נוער", אלא בגלל שבאישיותו המשתקפת משיריו, ראיונותיו וכו' אני מוצא אדם טוב לב, אדם עם נשמה ששר מה שהוא מאמין בו , אדם ששמר על פרופורציות כשכוכבו דרך ותמיד נשאר אדם, תרתי משמע, והאופי החזק הזה ראוי להערצה והערכה עבורי.

עכשיו אדם יוצא בסינגל חדש בשם "הדברים הכי פשוטים", שכתב נועם חורב והלחין תומר הדדי, בהפקה מוסיקלית של רפי קריספין המוכשר (שאותו אני מכיר אישית עוד מילדותי ) . אני מאזין לסינגל החדש ונראה כמו לא עברו 26 שנה מאז "אין מוצא" של אדם הקול נשאר אותו קול עוצמתי ומלא חן, יותר בוגר,מגובש ומלטף ת'לב כמו שרק אדם יודע לעשות ! המילים נוגעות ללב, הלחן קליט והשירה כובשת, מה צריך יותר מזה? מושלם ! אם זה היה תלוי בי, הייתי מכריז על השיר כשיר השנה, אחד הסינגלים הטובים ששמעתי בשנה האחרונה ! 

ב 23.12. בזאפה הרצליה יערוך אדם מופע לרגל חגיגות 25 למאסטרפיס שלו "סוד" ,בואו לפרגן לו ולכבד! מגיע לו בשיא היושר !  אני אהיה שם ! בואו להגיד שלום

מוזמנים להאזין לסינגל המדהים בלינק הזה:

https://www.youtube.com/watch?v=Bp6IS5ub9gI

מחשבה אחת על “המלצת היום: אדם כובש עם הסינגל החדש: הדברים הכי פשוטים , כותב:דודי פטימר

  1. שרון מועלם

    דודי אכן אין על אדם מרגש מרטיט את הלב עם הקול היחודי שלו וסוחף לעבר שלנו כנערים נערות הערצה לזמר מקסים והסינגל החדש אכן מרגש

להשאיר תגובה

