אהבה מאהבה- סינגל מחמם החורף האולטימטיבי של רוני סילבר- כותב:דודי פטימר

רשומה רגילה

1479475_10202713948874112_350458772_n
גבירותיי ורבותיי : החורף כאן ! בירושלים שלג, בתל אביב ובשאר הארץ גשמים,סופות, רעמים וכפור אימים. למרות שהמזגן או הרדיאטור דולקים, עדיין הקור מצליח לחדור לעצמות. אותי אישית, רק דבר אחד יכול לחמם  וזה מוסיקה !בדיוק השבוע הוציאה רוני סילבר , הנסיכה החדשה בסצינת המוסיקה הישראלית סינגל חדש בשם "אהבה מאהבה" והוא הדבר הכי מתאים לחמם את הלב בחורף הזה.

את השיר "אהבה מאהבה" כתבה רוני בעצמה והלחין איתי זילברשטיין (שעיבד מוסיקלית את השיר יחד עם מאיר עמר). אני נועל לרגע את נעלי המבקר ומודה כי אולי לחלק מן המאזינים המקשיבים למילות השיר, הוא יישמע "עוד שיר" , שלא דוגל בשפה גבוהה. אולם, הוא לא צריך להיות כזה בשביל להיכנס ללב. רוני שרה את השיר מהנשמה, עם הקול המחוספס והמלטף שלה, וכתבה את המילים מתוך רגש ולא מתוך היגיון תחבירי, והרי שיר מכוון לרגש וללב.

הלחן הוא בלדה התפורה כמו כפפה לקולה של רוני סילבר ויחד עם המילים הנוגעות ללב מסתמן ניחוח של שיר שיהפוך לאחד מהשירים היפים של החורף הזה. רוני סילבר בכלל היא מודל – מהזמרות המפוצצות בסקס אפיל ומוכיחות שכישרון הוא קסם שלא פג : היא מלחינה וכותבת שיריה, משקיעה רבות בקידום הקריירה שלה והיא תקצור את פירות ההצלחה ממש בקרוב. מילה שלי. שיריה "או לה לה" ו"השמלה ממדריד" חרשו את תחנות הרדיו, הסינגל האחרון "השביל הזה" -זה שלפני "אהבה מאהבה" זכה לביקורות מעולות ותשבוחות ולמעשה כשרוני שרה בלדה אז ניתן להכיר את רוני האמיתית- זו שלא מתיימרת להיות פופ סטאר וונאבי אלא זמרת נשמה אמיתית בזכות עצמה ! עוד תשמעו עליה רבות.

 

מצרף את השיר "אהבה מאהבה" של רוני סילבר

https://www.youtube.com/watch?v=qRfQZSfTibw

 

כתיבת תגובה