המלצת היום: הכירו את מור רוזנבאום בסינגל החדש- מכל הנשים- כותב:דודי פטימר

רשומה רגילה

1425801_683895268317644_446540272_n

אל מור רוזנבאום נתוודעתי לאחרונה באחד משיטוטיי בפייסבוק ואני שמח. מור הפנה אותי להאזין לשירו החד "מכל הנשים" ומהשניה הראשונה שלחצתי על "פליי" התאהבתי בשיר.

השיר נפתח בצלילים רומנטיים של סקסופון הלוקח את המאזין למחוזות איטליה הרחוקה של פסטיבלי סאן רמו המפורסמים בהם כל שיר היה שרמנטי ומשכר חושים, לאחר מכן הסקסופון נפסק ונכנס מור במילים רומנטיות ונוגעות ללב של אהבה לאישה אחת ומשמעותה בחייו. תוך כדי מלווה את קולו הגיטרה האקוסטית שמיתרה החסום מוסיף לעושר המלודיה המקסימה. בנוסף, משמיעה ראשונה ניתן לזהות את הקלות בה מור מעלה ומנמיך טונים כמו זה בא לו באופן טבעי – עוד סיבה להאזין ולהיות מוקסם מהשיר (גם מבחינה מקצועית) .

את השיר כתב והלחין אבירם דרעי והפיק מוסיקלית צפריר יפרח . מור רוזנבאום שר את שיריו בביטחון ובעוצמה , בלי מניירות מיותרות ובלי משחקי "חיקוי" של זמרים אחרים- הוא פשוט עצמו וזה מה שאני צריכים לקבל ממנו. אם השיר הזה "מכל הנשים", מושקע ומהודר יפה, אני בטוח שאלבומו הקרב של מור רוזנבאום כולו יהיה מתנה נהדרת לכל זוגות האוהבים באשר הם.

אני רוצה לפרגן לו ולאחל המון בהצלחה בהמשך הדרך. בואו נאזין לשירו "מכל הנשים"

http://www.youtube.com/watch?v=QnFZ2_QW5TQ

להשאיר תגובה

