כותב:דודי פטימר ALONA C – THE MASTER QUEEN OF LOVE

רשומה רגילה

993828_10202231668327440_871111921_n

ALONA C – תשננו את השם הזה טוב טוב

<strong
היוצרת המוכשרת "אלונה סי" הצליחה להעביר בי צמרמורת כמו שהרבה זמן לא הרגשתי משיר. הסינגל החדש שלה

THE MASTER QUEEN OF LOVE

שיר אמריקאי לכל דבר (מילים: אלונה סי, לחן: אלונה סי ואורן איתן, עיבוד והפקה מוסיקלית: אורן איתן) אך מפי זמרת ישראלית . הכישרון נוטף מאלונה בשניה הראשונה שהיא מתחילה לשיר – קול אלוהי , קול מצמרר, קול מלטף וקול עם כוח.

כמבקר מוסיקה, קשה להגדיר במילים את הרגש ששיר זה מעורר בי , אלונה היא מסוג הזמרות שבאות אחת לדור . זמרת שהנשמה בוקעת מקולה, זמרת שראוייה להצליח בחו"ל ולא רק בישראל (שכן מספר קנאי השפה העברית , שאינם מסוגלים לשמוע זמר ישראלי שר בשפה לועזית , הולך וגדל) , ואין לי ספק שהיא תצליח ! 

 

אל אלונה נתוודעתי לאחר שחברי רועי המליץ לי להטות אוזן לשירה ואני מאודשמח שעשיתי כך , ואף הפכתי מעריץ לעוד זמרת נהדרת שבהחלט אשמע ואעקוב אחר יצירותיה ואעשה מאמצים להפיץ את קולה המהמם לקהל הרחב .

אני רוצה לפרגן לאלונה מכל הלב ואני משוכנע שעוד נשמע עליה רבות, גדולות וטובות.

מוזמנים להאזין לשירה :

THE MATER QUEEN OF LOVE

  http://www.youtube.com/watch?v=Cn3vuVJoGEI

 

להשאיר תגובה

