המלצת היום: הילה סעדה- שחרר אותי – כותב: דודי פטימר

רשומה רגילה

1451480_10152039098368756_2005128400_n
סינגל חדש ומקסים להילה סעדה : "שחרר אותי" (מילים ולחן: הילה סעדה, עיבוד והפקה מוסיקלית: ג'וני גולדשטיין) – תענוג קסום של אושר.

המילים נוגעות ללב, מדברות על אישה שרוצה לחזור לאהוב את אהבת חייה שלאט לאט הולכת ומתרחקת ממנה, הלחן מקפץ בין מוטיבים מוסיקליים רבים : בוסה נובה, רוק,קלאסי וכו' , ותפור בדיוק על קולה היפהפה של הילה . מהאזנה ראשונה כבר ניכר שהילה מגובשת בקולה, מלאת ביטחון ויודעת בדיוק על מה היא שרה וכיצד, בלי התפלספויות טירוניות מתובלות במניירות מיותרות.

שיר בסגנון שכבר לא שומעים וחבל שכך, כי זה מסוג השירים שאתה יכול לשמוע בכל רגע, בכל מצב , שיר שיודע לעשות טוב על הלב. העובדה שהילה כתבה,הלחינה,מבצעת את השיר רק מוכיחה כי הבחורה הזו מוכשרת מאוד (ואני אפילו לא מתייחס כאן ליכולות המשחק הנהדרות שלה) וניחנה בכל מה שצריך בשביל לקבע מעמדה כמולטי טאלנט במפה המוסיקלית בישראל.

אני משוכנע שהילה עוד תגיע רחוק ונשמע עליה ועל יצירותיה רבות וטובות, ותמיד כאן לפרגן לה מכל הלב כי מגיע לה .

מצרף את השיר "שחרר אותי" ומתענג מכל רגע :

 http://www.youtube.com/watch?v=gaVxlkdWhk4:

 

 

 

להשאיר תגובה

