המלצת היום : דוד בודה – "אמא" , כותב : דודי פטימר

רשומה רגילה

1526545_691480517539330_1400259645_n

איך שיר נולד? אספר לכם . לפני מספר חודשים בחיפושי אחר כשרונות צעירים הראויים לפרגון, תרתי בפייסבוק אחר הטאלנטים של היחצן והמנהל האישי מעיין בן סימון, כי סקרן אותי לדעת מי הוא מייצג מלבד מתן גלילוב הזמר המעולה והכוכב העולה בזמר הים תיכוני. אני זוכר זאת ברור כשמש, היה זה בערב שישי קייצי, ראיתי בחור שאיני מכיר ולא שמעתי עליו לפני כן (על אף שהוא כבר הקליט מספר שירים שזכו להצלחה בז'אנר הנ"ל) בשם דוד בודה.

דוד שיתף בעמוד הפייסבוק שלו 20 שניות באיכות נוראית(הקלטה מפלאפון) פזמון של שיר בשם "אמא". אני לא סיפרתי לדוד זאת, אך האזנתי לפזמון 10 פעמים באותו הערב, כי 20 שניות הללו כבשו את ליבי ואת אוזני . הגבתי לו על הפוסט בפומבי כי שיר זה יהיה להיט כשייצא. (לא ידעתי באיזה שלב של העשייה הוא נמצא) .

 

לאחר שיחה פרטית עם דוד גיליתי יוצר מוכשר, שכותב ,מלחין ומבצע את שיריו, עם גוון קול מאוד מיוחד ומסוגנן – קול שהוא סימן היכר לדוד בודה. לאחר שיטוטים ביוטיוב כבש את אוזני שיר יחסית  ישן שלו בשם "גשם" והבנתי שמדובר פה בבחור שעוד נשמע עליו רבות.  זכור לי שבמשך מספר חודשים מאז שמעתי את ה"טעימה" מהסינגל "אמא" תמיד הייתה לי התחושה,האמונה והתושייה לעודד את הבחור הצעיר הזה חדור המוטיבציה, להוציא את השיר לאור (וכן, גם נדנדתי למעיין בן סימון קצת) כי מאוד מאמין בו .

 

עכשיו משאלתי התגשמה והסינגל "אמא" (מילים ולחן: דוד בודה, עיבוד: שי אסייג) יצא לאור השבוע והוא עולה על הציפיות שלי שמלכתחילה היו גבוהות. מדובר בשיר מרגש, אמא זה נושא שתמיד מרגש ולא מאוס, אך כשבודה שר על אמא עם הקול הנוגע והמיוחד שלו, זה מוסיף רמות ריגוש. מה שאני אוהב בבודה, שהוא לא מתיימר להיות זמר ענק, אלא הוא פשוט זמר, אוהב לשיר, שר מהלב והנשמה, מודע ליכולות הוקאליות שלו ויודע איך לשיר בדיוק רב ללא טיפת זיוף, איך להרים ולהנמיך טונים ואיך פשוט לגעת ללב.

 

מצרף את השיר "אמא" של דוד בודה ואני משוכנע שעוד נשמע עליו ועל יצירותיו רבות, זמר שיותר מראוי "להיות נחרש" בתחנות הרדיו. נאחל לו המון הצלחה בהמשך הדרך.

http://www.youtube.com/watch?v=vB9k_rzcQXQ

 

להשאיר תגובה

