המלצת היום : נועה בן שושן – האחת שלי , כותב: דודי פטימר

רשומה רגילה

ללא שם
צילום: זאב בלגלי
עיצוב: גודאס דיזיין

הפעם אני חורג ממנהגי , שכן לרוב אני כותב על שירים מקוריים, וממליץ על גרסת כיסוי נהדרת של נועה בן שושן ללהיטו של ישי לוי "האחת שלי" (מילים ולחן: יעקב למאי וטל שגב) – בניחוח שנסוני של נועה (תרגום לצרפתית : מוניק בן שושן) בעיבוד והפקה מוסיקלית של הצמד המנצח : תמיר קליסקי ואהרון קמיגרוב  .

לשמוע את השיר בצרפתית נותן לו ניחוח רומנטי כפול , טוב השפה הצרפתית היא סמל לרומנטיקה , הקול המרגש והמלטף של נועה מצליח לגעת בכל רגש אפשרי שבלב ,בדיוק כמו שעשתה בסינגל הראשון והמדהים שלה "פיסה של שקט" שמאוד נגע ללבי כשיצא לפני כחצי שנה .

 

השיר "האחת שלי" בגרסת נועה בן שושן הוא בחציו בצרפתית ובחציו בעברית, ובכך מקבל את המשמעות המקורית של השיר בעברית לצד הניחוח הצרפתי שכל כך אהוב בישראל וברחבי אירופה . לנועה יש קול שרוצים לשמוע שוב ושוב והיא פשוט יודעת להגיש שיר כמו שצריך !

 

מצרף את השיר "האחת שלי" בביצוע נועה בן שושן וממליץ לגברים שבינינו, לחבוק אהובתכם ולומר לה שאתם אוהבים אותה.

 http://www.youtube.com/watch?v=KKkF1tVmHTY

להשאיר תגובה

