ביקורת מוסיקה – מתן גלילוב – "אבאל'ה שלי" – כותב: דודי פטימר

רשומה רגילה

מתן

מתן גלילוב , כוכב היוטיוב ומי שנחשב לאחד מכוכבי הפופ "המזרחי"  הבולטים ביותר בסצינה, מוציא סינגל חדש ומרגש בשם "אבאל'ה שלי" (מילים: מתן גלילוב, לחן: מתן גלילוב ויעקב חתן), סינגל צמוד להוצאת אלבום הבכורה שלו העתיד לצאת בקרוב מאוד.

מתן, עליו כתבתי בעבר, הוא זמר שתמיד מצליח לרגש אותי ולגעת בלב . גוון קולו המיוחד, הרגש שהוא מעביר בשירתו והמסירות וההתמדה למקצוע הזמר ממש ראויים להערכה. השיר "אבאל'ה שלי" , שיר הודייה שכתב מתן על אביו, שיר שמבטא רחשי לבנו הבנים, המודים לאבותינו, אך לא מצליחים לתמיד למצוא את המילים הראויות לומר זאת. מתן עושה זאת בשיר ומצליח לגעת בנשמה.

 

מתן, המשרת בימים אלה בצה"ל, עומד כמצויין לעיל, לפני צאת אלבום הבכורה שלו "מיאמי ישראל", ואני כבר משתוקק להאזין לאלבום , שכולו 100 אחוז לב ונשמה , בדיוק כמו קולו של מתן גלילוב.

 

מצרף את השיר : "אבאל'ה שלי" ומאחל למתן הצלחה רבה בהמשך הדרך.

https://www.youtube.com/watch?v=DTyoM9SB994

 

להשאיר תגובה

